Tapahtumia ei löytynyt

HAAPASAARI-SEURA RY TIEDOTE 7/2022

Loppukesän tapahtumia saaressa.

TULOSSA

La 27.8.2022 Suomen luonnon päivä. Nostetaan liput salkoon Suomen luonnon päivän kunniaksi.

La 27.8.2022 klo 12:00 alk. Haapasaaren Osuuskaupalla perinteiset kesäkauden lopettajaiset. Myynnissä myös grillituotteita.

La 27.8.2022 klo 20:00 Muinaistulet sytytetään jälleen Suutarin-Kivikarilla. (Säävaraus.) Nykyisin muinaistulet syttyvät elokuun viimeisenä viikonloppuna saariston kesäkauden päätteeksi. Tulet muistuttavat symbolisesti meitä, menneiden aikojen tuliketjusta halki saariston. Tulille saa viedä tavaraa la 20.8. alkaen, jos ei ole voimassa metsäpalo varoitus.

La 27.8.2022 klo 21:00-00:00 Nuorisoseuran Lauantaitanssit Puikkarikuurilla. Ei ikärajaa, - ei sisäänpääsymaksua, pienimuotoinen buffetti.

Su 28.8. klo 12:00 Haapasaaren kesäkauden päätöskirkko. messu striimataan. Herättäjän kirkkopyhä Haapasaaren kirkko.

La 24.9.2022 klo 19:00 Elokuvailta koululla.

Vuosikokouksen päätöksellä 17.7.2022 Haapasaari-Seuran jäsenmaksut pysyvät vuonna 2022 ennallaan (Aikuiset 15 € ja lapset alle 15 vuotta 5 €.) Jäsenmaksulaskut ovat tulossa.

Jos sinulla on sähköpostiosoite käytössäsi, niin ilmoitathan sen seuran jäsenrekisteriin. Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Kiitos!

Haapasaaren osakaskunnan hoitokunnan Vesimaksut vuodelle 2022.

Huom! Tekla 1 ei aja maanantai vuoroja Kotka-Haapasaari-Kotka 19.9.2022 ja 26.9.2022.

Vielä on kesää paljon jäljellä.

HAAPASAARI-SEURA RY JOHTOKUNTA